reede, 13. november 2009

Valdis, Jayapuras, Paapuas:
12.11.2009
Tere sobrad, tuttavad

Palju aega on moodas ja siin pole ikka ei halligi uut.
Meie oigustuseks on vaid, et Indoneesia idaosas on internetiga nii nagu hr Murphy ytles, et kui internetti saab mitte olla voi kui ta saab venida nagu eriti tihke ahvi ila (sest tavaline ahvi ila oli juba Vietnamis), siis ta seda ka teeb. Arvutiurkaid on siin Paapuas yksikuid  ja neid iseloomustab yhine nimetaja- 5K-ne E-mail avaneb 0,5h.... Rohkem ei kommentaari.
Praegu pole ka aega palju lobiseda, panen kiiruga tehtu kirja, sest yldiselt on meil spordilaager nagu ikka.Pohjalikud jutud ja pildid tulevad siis, kui aega ja vorku rohkem on voi siis alles, kui tagasi oleme. Paevikupidamine paberil kaib.

Balil rentisime tsiklid ja tiirutasime 4p risti- rasti labi saare.
Siis lendasime Paapua pealinna, Jayapurasse.
Sealt koigi Paapua turistide Mekasse, Baliemi orgu. Rahvaroivastes inimsoojaid otsima. Rahvaroivad leidsime, inimsoojaid mitte. Kaasaaegsete liha ei pidand enam SEE olema.
Aga meeletult ilus magine loodus.

Just lendasime Baliemist tagasi Jayapurasse. Uue sihtkoha maarasime lennupiletite saadavuse jargi, selleks saab olema Lääne-Timor. Lend laheb homme hommikul. Kuidas seal interneedusega on, teab vaid vanajumal ise ja timorlased. Ja arvata on, et ega meil sealgi rannumeheks olemise arvelt aega raisata ei ole, kui sealne internett sama p****ekukkunud on.

Parast eiteamitupaeva Lääne-Timoris tuleb kuni 2 nadalat Floresel. Seal algab ehk siis puhkus ka juba. Ja jouavad lopuks kohale ka need huumorisoonega reisikaaslased, kes kuhugi kaduma on jaanud. Need kes paergast kokku on saanud, neil kyll huumorisoont pole ...

Lisatud Tallinnas: see on tglt kolmas vahetult reisil kirjutet lugu. Enamus lugudest on kirjutet juba kodus, takka järgi.